sobota, 9 lipca 2011

Wpis wakacyjny...

SŁOŃCE W TRAWIE *
... na przekór chłodnej aurze  :)


Oceny uczniom wystawiłam, stosy papierzysk, arkuszy, sprawozdań wypełniłam,
nadrobiłam, co miałam do nadrobienia i...pomalutku zaczynam wakacje.
...a że każda nauczycielka wakacje zaczyna od porządkowania domu, toteż i ja
skrupulatnie to czynię, tym bardziej, że przede mną remont  kuchni,
a właściwie jej totalna przeróbka !  Wszystko spokojnie zaplanowałam,
projekt mebli gotowy, zatwierdzony, całość w trakcie realizacji .

Teraz analizuję sprzęt AGD - od dwóch tygodni zapoznaję się z ofertą producentów
- jeszcze kilka dni i będę ekspertem w tej dziedzinie...szczerze mówiąc
już mogłabym pracować w jakimś sklepie "nie dla idiotów",
bo o AGD wiem więcej niż jego niejeden pracownik !
Niekompetencja tych ludzi mnie poraża ! - na ich rady nie ma co liczyć !
Koniec zrzędzenia - czas na fotki :)





3 komentarze:

  1. ja też rok szkolny zamknęłam i - jak zwykle - zabrałam się za porządki. a teraz już mogę spokojnie odpoczywać i planować małe przemeblowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny naszyjnik:) Ja też wakacjuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wiem wiem...miłego wakacjowania i twórczych inspiracji wielu życzę Ci Ludko :)

    OdpowiedzUsuń